torsdag 30 september 2010

Lycka stavas Toro

Efter att förra veckan ha lämnat in min rulle på service uppe i Svängsta i slutet på förra veckan, så kom då samtalet att den var färdig servar. När jag kommer upp till ABU-Shoppen så visar det sig att den inte alls var färdigservad, den var skrotad och jag skulle få en ny likadan rulle.
Eftersom jag gått och sneglat på RevoToro ett bra tag så......... ja just det. Frågan är ju fri och jag frågade då lite försynt om jag inte kunde få byta upp mig till en Toro mot tillägg givetvis. Grönt ljus och nu sitter jag äntligen här med min efterlängtade Revo Toro 51 HS!

















Nu har jag ett giftigt vapen att fighta de stora madammerna under BGF! Bara en vecka kvar och jag är så jävla laddad!

Självklart var jag bara tvungen att åka ut och testa rullen. Den gick som väntat som en dröm och jag som är otroligt petig med utrustningen blev förälskad från första kastet!



Gött mos nu kör vi!

1 kommentarer:

Åberg sa...

Toro är en mycke bra rulle :).

Kommer gärna ner och bekantar hos med Blekinge vatten och era gurkor.

Blir att läsa igenom er blogg nu i eftermiddag.

Ha det!
Åberg, Team Plankton